Pimmer'n_e30 Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Bmw E30 323 isbil/bilcross prosjekt selges, bilen er rusten men teknisk grei stand med senkefjører og stive dempere så er god å kjøre. Motor går som ei klokke, det sitter 316 diff med sveisa sperre, så er fin utv. på den. Det sitter båttank og bensin pumpe i bagasjen, bilen er ribba innvendig med kun dashbord, en bøttestol og halv bur. Har en del reserve deler, 2 stk. girkasser, 1 stk. 323 diff, 1 stk. travers, 2 stk. tannstenger og ett par pansere. Mulig det er noe mer som jeg ikke kommer på. Trenger ikke å selge så kom ikke med skambud. Pris 9000,- bud Selger også splitter ny orginal c stolpe til E30 M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanux Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 skal se om jeg får fiksa det bilen står ikke hos meg om dagen serru:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 aurskog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimmer'n_e30 Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2013 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå