Gå til innhold

BMW 535i E39 - erfaringer og problemer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Lurte på om noen hadde noe erfaring med 535i E39? Noe jeg burde se spesielt etter, eller noen typiske problemer?

Noe som også er litt interessant er forbruket. Bruker den mye mindre enn 540i?

Gjelder denne her:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39229455

Virker som den er bra passa på ihvertfall. Har vært innom å sett på den, men ikke prøvekjørt.

Ser heller ingen andre 535i E39'er ute, så har ingen pris å vurdere fra heller. Dyrt, normalt eller lavt priset?

Tusen takk for alle svar!

- LocoTonio

Skrevet

For det første så er det jo en 535iA ;) men med tanke på at jeg gav 130 000 for min 520 -03 model. så ser vel egentlig prisen grei ut :) står jo 1 eier så antar han har tatt vare på den, siden han har kjørt den i 15 år :)

Skrevet

Prisen er nok riktig,mye bil for pengene der men tenk godt gjennom alternativene før du handler så det ikke blir ett impulskjøp,kjøpte selv V8 og angrer ikke ett sekund selv om det mest fornuftige hadde vært å kjøpe en nesten ny småbil for samme pris.Problemer er det jo ikke til å unngå med en gammel bil,samme som på andre e39 litt rust kommer etterhvert og deler må byttes så det er en fordel å kunne skru litt,motoren holder nok lengre enn bilen hvis man følger opp oljeskift og sjekker kjølesystemet jevnlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...