Infinity Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Bilen er en 2 dørs 1983 modell uten takluke registrert f.g. 18. januar 83. Bilen har stått avskiltet siden 2004 da jeg kjøpte den i sommer. Jeg eu godkjente den i August og registrerte den som veteran nå 2.januar. Bilen ble bygget med Rieger Genesis sett i 1997, og er godkjent i vognkort med Breddede skjermer og fangere, vinge osv. "Godkjent med senkesett" står det også, så her kan man igrunn gjøre hva man vil. Når det kommer til breddingen så har dette som sagt stått på siden 97, så noe småtteri er det på dette, men det ser fortsatt bra ut og ingenting er ødelagt eller kjørt istykker. Vinterdekk har jeg selvfølgelig ikke da dette ikke er noen vinterbil, men 15" BBS felger uten dekk kan evt medfølge. Felgene på bilen ble levert med Genesis settet og er Mattig 11,5 og 8,5 *15. Nesten nye bakdekk og greie framdekk. M20b25 facelift motor i meget god stand, ny vannpumpe, registerreim og toppakning i sommer. Tør og fin. Sitter 3.64 sperrediff i god stand. Km. stand husker jeg ikke i farta, men mener det står i underkant av 200" km. Kan medfølge M3 instrument i god stand også. kan også medfølge komplett turbo sett til denne. Har absolutt alt inkl chip, dyser og eksosanlegg. Interiøret er et superstrøkent Mtech stoff i interiør. Ser bortimot nytt ut. Ellers er det sorte DE lykter på bilen, og strøkent Mtech 2 ratt. Shadowline lister har jeg også komplett, da chromelistene på bildene ser helt på trynet ut. Rustmessig så syns jeg den ser relativt bra ut! På karosseriet er det jo ikke stort som ruster, understellet ser bra ut, uten at jeg har pirka i det. Det er noe smårust ved venstre dempertårn foran og venstre dempertårn bak, dette er enkelt å komme til og sveise. Har en 87 320 delebil i tillegg. Kom evt med seriøse bud. Kommer flere bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune.E Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Vanskelig og sette en verdi på den bilen. Du har vell ikke en pekepinn vell?? Tøff skute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Er denne fra karmøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Bilen selges hvertfall ikke under 50, litt ann på hva som skal medfølge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SF-Racing Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Er denne fra karmøy? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SF-Racing Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Jeg har vært å sett på denne bilen ved tildigere salg. Men syntes det er kjipt at andre skal/kan bli lurt. Tips til de som skal se på denne! Ta av plastik lufte luke under vindu ved vindusvisker og på siden. Kjenn på innsiden der, der ligger det sveisetråder og en god sveis på hver side av ramme nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hmm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2013 Det er da ingen sveisetråder under der, nå har vi vært tre stykker ute å kikka, ser helt i orden ut detta her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Etter en sånn påstand så må du vel nesten nødt til å legge ut bilde av selve rammenr her. Ellers blir det vanskelig å få noe respons.. Men ser siste frist for EU er idag. Blir den godkjent før salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå