Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en 320i som ikke starter , lurer på om det er noe orgenal start sperre på denne .,., var koblet inn en defa men den er nå koblet ut a alle ledinger er nå koblet sammen , alt i bilen virker ellers, men starteren går ikke , prøvde å koble direkte strøm på starteren men starteren går men bilen tenner ikke , hører bensin bumpen går ,. noen som har noen forslag å som kan litt om dette ,., å eventuelt åssen jeg null stiller/fjerner startsspera hvis det er det på denne .,.,

Skrevet

Er det defa alarm du har ? Isåfall må du koble deg gjennom den. Om du tar ut stikket som går inn i defa boksen , så må du koble en lask mellom rød og gul om jeg husker riktig..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

defaen er koblet ut den var en rød å hvit .,., men defaen er koblet ut å alt er koblet tilbake til det orgenale uten defaen ,., men er det hjernen som styrer starteren .,., å er det noe orgenal start sperre i denne bilen ,. passaer hjernen fra vanos å ikke vanos ,. har en hjerne som er ikke vanos jeg lurte på å prøve .,., hmmm .,,.,.,

• 2 weeks later...
Skrevet
er det en plastring med to grønne ledninger ut av rundt tenningslåsen kan det være det er den.. Den mottar signal fra nøkkelen som da er startsperra..

jess er det , men den er koblet bort .,., har fått starteren til å gå men mangler gnist , byttet hjerne i dag men det hjalp ingen ting , litt lei å bruke penger på div ting men ingen ting som virker .,., så er det vel det att man ikke kan kople forbi den nøkel ringen da , men har fult flere tegninger på åaaen man kobler bort den nøkelringen , når jeg koblet bort den fikk jeg starteren til å gå , men mangler fortsatt gkist .,.,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...