Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ønsker å kjøpe sommerdekk som passer til 225/45R18. Hadde tenkt meg litt billige dekk,

maxpris ca. 1500, pr dekk.

Kan også være brukt om det enda er en del mønster! : )

Kan ta med at jeg også er på utkikk etter angel eyes som passer til e46 med original xenon.

Skrevet

Hei tror jeg har 2x dekk i denne dimensjonen om det holder? eller tenkte du 4.dekk?

De 2 jeg har er enten 225/45R18 eller 225/40R18, altså enten 40 eller 45 profil på jeg har. Stått på en E34, dekkene har ca 6mm mønster igjen og er ikke altfor gamle.

Mvh Bimmerman

Skrevet
Hei tror jeg har 2x dekk i denne dimensjonen om det holder? eller tenkte du 4.dekk?

De 2 jeg har er enten 225/45R18 eller 225/40R18, altså enten 40 eller 45 profil på jeg har. Stått på en E34, dekkene har ca 6mm mønster igjen og er ikke altfor gamle.

Mvh Bimmerman

Var egentlig to dekk jeg hadde tenkt meg, så det passer meg ypperlig! :D Hvordan pris skal du ha for de to?

Mvh Sommervik

Skrevet

Kan få dem veldig rimelig, da de ikke passer helt mine biler. 500kr for begge 2! Var ute å sjekket dekkene istad, de er visst 225/35R18 disse så ganske lavprofil dekk. Men de er helt fine, uten skader og mye dekker igjen her hvis du vil ha dem. Ligger i Larvik. :)

Skrevet
Kan få dem veldig rimelig, da de ikke passer helt mine biler. 500kr for begge 2! Var ute å sjekket dekkene istad, de er visst 225/35R18 disse så ganske lavprofil dekk. Men de er helt fine, uten skader og mye dekker igjen her hvis du vil ha dem. Ligger i Larvik. :)

Er det stor forskjell på 35 og 45? Hvordan påvirker dette kjøreegenskaper? : )

Skrevet

35 og 45 er ganske stor forskjell på dekkprofil, ja. Hvis du har hatt 225/45R18 fra før burde du nok ikke gå ned til så lite som 35 profil det vil det fort se teit ut og rulleomkretsen er betraktelig en annen også når man går ned så mye. Så du bør nok helst ha 40/45 profil, vet ikke hva for en dim du har på bakhjulene? Har du akkurat det samme bak blir det fort tull for ABS systemet også om du hadde hatt 45 foran og 35 bak såh. :wink:

Skrevet

35 og 45 er ganske stor forskjell på dekkprofil, ja. Hvis du har hatt 225/45R18 fra før burde du nok ikke gå ned til så lite som 35 profil det vil det fort se teit ut og rulleomkretsen er betraktelig en annen også når man går ned så mye. Så du bør nok helst ha 40/45 profil, vet ikke hva for en dim du har på bakhjulene? Har du akkurat det samme bak blir det fort tull for ABS systemet også om du hadde hatt 45 foran og 35 bak såh. :wink:

Okei, takk! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...