bmw_odd Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Selger 4 stk 7x15" alufelger av ukjent merke med 4*100 i boltsirkel og ET 20. Disse passer på blant annet e30. Felgene er ikke strøkene, de er litt kantskjørt men med et strøk lakk blir det noen greie banehjul for eks. Det sitter to dårlige vinterdekk på to av felgene. De ligger i Sandefjord i Vestfold. SENDES IKKE!! Selges 450,- ell bud for alle
bmw_odd Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Ja tror de skal være rette, har ikke lagt merke til noen store skader hvertfall. Men nå har ikke jeg hatt de på noe bil heller så har ikke prøvd de på veien. jeg kan ta noen flere bilder fra innsiden og slikt i morra viss du int ?
KarlDahl Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Ja tror de skal være rette, har ikke lagt merke til noen store skader hvertfall. Men nå har ikke jeg hatt de på noe bil heller så har ikke prøvd de på veien. jeg kan ta noen flere bilder fra innsiden og slikt i morra viss du int ? Har avtale med en om og hente felger imårra så går fint
Lunden Skrevet Februar 8, 2013 Skrevet Februar 8, 2013 Er det møkk på dem på bildene eller dem slik? Gjerne noen flere bilder om du har?
bmw_odd Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Ja de er møkkete og den ene er det grisa noe maling på så de trenger et strøk lakk for å bli fine. Kan prøve å få tatt noen flere bilder i løpet av helgen
engen90 Skrevet Mars 4, 2013 Skrevet Mars 4, 2013 Har du disse enda? kan komme å hente dem for 350,- når det måtte passe
bmw_odd Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 Har du disse enda? kan komme å hente dem for 350,- når det måtte passe Du har pm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå