SiohZ Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 hei. selger min 316i nå. Bilen har fått motorbytte og er nå en 318i. Motor og girkasse gått 158000km(har dokumentasjon på dette, samt sericehefte med ny motoren) Bilen har rullet ca 240000km men det meste i understell er byttet. ellers har bilen nettop fått nye bremseklosser bak og oljeskift (motor,gir) ny motoren siver meget pent. det står CCFL angeleyes på, LED i grøftelys LED i interiør belysning, samt xenon i nærlys(disse er noe dårlig) Det står en kliss ny m-tech fanger på som nylig er blitt lakket av autolakk, listverk og skiltplate holder ble kjøpt i samme slengen. 4 stk VIBE høytalere er montert 2 foran og 2 bak, men 1500W forsterker medfølger, grei lyd av disse men mangler noe bass. Bilen er fin i lakken som dere ser på bildene men noe riper er det, minimalt med rust det finnes noe på h.bakskjerm og venstre forskjerm. har bud på 35000,- på bilen, dette takket jeg nei til. så er åpen for bud over 35000,- ta kontakt på PM eller ring meg på 98217473 .
SiohZ Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 har bud på 35000,- mye respons på bilen, noen over ? ligger ute for salg for 45000,- dette er billig folkens! kan nevne at bilen har vært i norge siden 1999 om noen ser på dette som et prosjekt...
SiohZ Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 dårlig respons her på bimmers... ingen som er intr?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå