Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Dette spørsmålet har sikkert blitt besvart en mange ganger å kjenner

alt for mange som har dette problemet men ikke får fikset det.

Når jeg låser bilen låser den seg og låser opp igjen, prøver jeg å låse

en gang til så er bilen låst, så man må låse bilen to ganger for at den

skal holde seg låst. Prøvd begge nøkler.

Noen som har hatt dette problemet å greid å finne ut hva det er?

Skrevet

At låsene spretter opp igjen første gangen betyr at bilen tror at noen av dørene fortsatt er åpen. Du kan overstyre og låse en gang til hvis du selv vet at alle dørene er lukket. Er kanskje actuator'en i en av dørene som holder på å ta kveld

Skrevet

Hadde samme problem på første E34'en min. Det var låsetappen i tanklokket som hadde kilt seg. Fikk smurt opp den igjen så var problemet borte. :)

Et annet vanlig problem på E34 er tanklokk-hengsla som blir slapp, så tanklokket lukker seg ikke igjen. Dette kan igjen føre til at låsetappen ikke treffer der den skal treffe, og at du må låse to ganger for å låse bilen.

• 1 month later...
Skrevet

bumper denne istedenfor å lage ny tråd jeg. har samme problem nå, og har smurt opp og sjekka alt av låser, men fortsatt samme problem. går det ann å lure bilen på en måte? lodde om eller gjøre noe så bilen tror den er lukket?

• 2 months later...
Skrevet

Har forresten også lest meg til att føleren som skrur av lysene i bagasjerommet når luken lukkes også kan være synderen til både batteritapping og låseproblemer! Første sjekk bakluken :)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...