Aleks558 Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 Hei! Dette spørsmålet har sikkert blitt besvart en mange ganger å kjenner alt for mange som har dette problemet men ikke får fikset det. Når jeg låser bilen låser den seg og låser opp igjen, prøver jeg å låse en gang til så er bilen låst, så man må låse bilen to ganger for at den skal holde seg låst. Prøvd begge nøkler. Noen som har hatt dette problemet å greid å finne ut hva det er?
bloppe Skrevet Januar 30, 2013 Skrevet Januar 30, 2013 At låsene spretter opp igjen første gangen betyr at bilen tror at noen av dørene fortsatt er åpen. Du kan overstyre og låse en gang til hvis du selv vet at alle dørene er lukket. Er kanskje actuator'en i en av dørene som holder på å ta kveld
Aleks558 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Skrevet Januar 31, 2013 Da tipper jeg bakluka... takk for svar!
kjetilbm Skrevet Januar 31, 2013 Skrevet Januar 31, 2013 Hadde samme problem på første E34'en min. Det var låsetappen i tanklokket som hadde kilt seg. Fikk smurt opp den igjen så var problemet borte. Et annet vanlig problem på E34 er tanklokk-hengsla som blir slapp, så tanklokket lukker seg ikke igjen. Dette kan igjen føre til at låsetappen ikke treffer der den skal treffe, og at du må låse to ganger for å låse bilen.
Aleks558 Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Det var bakluka som tulla litt, smøret opp låser og slikt å nå funker den perfekt
NeonMuffler Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 bumper denne istedenfor å lage ny tråd jeg. har samme problem nå, og har smurt opp og sjekka alt av låser, men fortsatt samme problem. går det ann å lure bilen på en måte? lodde om eller gjøre noe så bilen tror den er lukket?
Aleks558 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 jeg smalt bare opp og igjen luka noen ganger å dytta godt på låsen så funka det igjen
Aleks558 Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Har forresten også lest meg til att føleren som skrur av lysene i bagasjerommet når luken lukkes også kan være synderen til både batteritapping og låseproblemer! Første sjekk bakluken !
NeonMuffler Skrevet Juni 2, 2013 Skrevet Juni 2, 2013 har fortsatt ikke funnet ut av feilen her på min, så får vel ta en runde igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå