Mawi Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Øsnker å kjøpe en bmw e34. Bilen må være manuell, godtar også om alt som trenges for å bygge om er inkludert. Bilen trenger ikke være i noe utstillings stand eller være EU godkjent. Da det skal gjøres endel med den. Må være kjørbar eller så må du kunne frakte den. pris klasse : max 20 tusen. Helst i nærheten av Oslo / akershus. Vet det er en egen Øsnkes kjøpt tråd men den er helt kaos og håper på litt mere treff her inne. Takk på forhand - Magnus Winger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Denne kunne jo vært gull for deg, hvis du er villig til å opp littegrann i pris for en ix, sjelden mulighet med manuelt gir. viewtopic.php?f=44&t=250588 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hzh Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1536009 har en tds vist du vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mawi Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Har i hvert all har ikke tenkt til å gå opp i pris. men takk for tipset Har egentlig lett lenge etter en tds men de står alltid langt unna eller er utenfor min prisklasse. Er den manuell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Kjøp min. Går for 15+årsavgift ligger under biler selges kontakt meg på 91715704 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mawi Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Kjøp min. Går for 15+årsavgift ligger under biler selges kontakt meg på 91715704 blir vel litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 viewtopic.php?f=44&t=244189 int i den der da?? 15 000,- og den er din er eu til april bra utgangspunkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mawi Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 vil helst ha stasjonsvogn også blir det litt i lengste laget. ellers takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safin01 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39654264 har denne vis du er intrissert, står i Oslo. Men den er automat :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sto9 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Har e34 518i. Rogaland dog. Fra anonse her på bimmers: Har en e34 som selges som delebil. Da helst hel. Alt fungerer og er i utgangspunktet kjørbar. Ikke innlevert til EU kontroll (byttet bil). 1995 model, ca. 200k topp motor m/ alt, gir, akslinger, snekke, el.soltak, lykter, alt elektrisk ok. Innredning topp, foruten førerstol. Bunk i panser og h. dør. Ellers grei. Gi bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå