bjoask Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Skal selge noen deler som skulle brukes på mitt e30 prosjekt. Vortech V2 Kompressor : Komplett kompressor kit for M54 maskin. Kompressoren har tidlegere vært brukt og er komplett for å settes rett på en M54B30 maskin. Usikker på Km stand på sette men kompressoren er tight og fin. Løpehjula samt brakett er nytt for M54 maskin. Det som følger med i setter er : Opplegg til veivhusvent, div trykkslanger , kjøleslanger , innsugsslange, dyser, spaver til fuelrail, oljeforsyning, oljeretur, El kjølevifte ++.. Er alt enn trenger for å settes på bil. Bemerk! Dette settet kan kreve custom løsninger mtp dumpventil og tomgangssystem oppkobling, trykkrør slangeoppkobling, og reimdrift. Braketten er som nevnt helt ny fra ESS til M54 i E39, mener det er samme brakett til E46. Medfølger også en brakett som passer på X5 med M54. 15.000 / BUD mvh Bjørn Eirik Ask 41526856
bjoask Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Hehe du vurdera kompressor kit no ja;) bud notert, får vente d litt an å sjå om her e fleire som e int:)
bjoask Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Ja heilt klart! Hadde vært ett perfekt kitt for deg, er berre å hive rett på maskina. Lader med 0,4 no ca . Å du har vel fort 330 hk i maskina di;) men ønsker meir enn ti for det. Frister igrunn ikke å selge pga skulle jo bygge i min bil men pga kjøp å ny vogn må eg prioritere:p koster med ny bil , sykkel , båt og prosjekt bil så da må eg gji slipp på noe:/
Runar-CSi Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Ja det koster det er helt klart, du har budet mitt så får vi nå se an da..
spruddel Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Hadde vært noe i familievogna Men må nok bli med tanken og drømmen.. Lykke til med salget
bjoask Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Er berre å hive seg rundt! Mykje morro for en liten sum penge;)
Magnum 310 Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 Kun ny brakett som skal til for å passe m52b28? Hvor mye klarer denne å lade? Klarer den 3-350hk på 2,8?
bjoask Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 Ja er i hovedsak ny brakett som skal til, viss du i heile tatt må skifte denne. Dette kan ess svare på. Kor mykje pressa maks kan lade ee eg usikker på men ivertfall 0,9. Pressa er godt for 650 hk i følge ess. Er samme pressa som blir brukt på e46 m3.
bjoask Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Skrevet Februar 2, 2013 komt inn nytt bud fra magnum 310 på 10.500. Kittet blir ikke solgt for denne prisen, Ønsker meir for sette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå