LarsOlsenL Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Hallo! fant ut nå nylig at det er mye drit i veivhusventilasjonspumpen på min e39.. Viser seg at jeg må av med hele innsuget for å få byttet den, lurer på om det er noen måte å bare rense den med noe oppløsende middel eller noe lignende istedenfor å bytte hele greien? noen ideer?
OLEZZ Skrevet Februar 1, 2013 Skrevet Februar 1, 2013 Den har jeg bytta x antall ganger uten å ta av innsuget. Demontert innsugsbelg og gasspjeld + alt rundt så kommer du til.
LarsOlsenL Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Skrevet Februar 1, 2013 Men, spørsmålet er om jeg kan fyre i noe rensemiddel? istedenfor å kjøpe ny pumpe og begynne å demontere?..
T_A_L Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 hallo. har akkurat byttet på min, fikk et tips om rødsprit for og rengjøre trykkreguleringsventilen men anbefaler og bytte den. trenger ikke ta av innsuget men litt trangt vis du ikke gjør det. husk og blås ut/rengjøre peilepinnen der er det som regen mye drit nedi. brukte ca 6timer på og bytte alt ink toppdeksel pakning.
LarsOlsenL Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Tusentakk for hjelpen, skal se hva jeg gjør... Satser på at jeg bytter hele driten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå