daners Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Hei. Tenkte å lage en liten tråd om bilen min:) Kjøpte bilen på slutten av sommeren i fjord og hadde ikke tenkt å ha den så lenge, men ser ut som jeg beholder den nå. Så da er det vel på sin plass med en tråd om den, planene og fremdriften Info: Når jeg kjøpte bilen var den gått ca 214k. Forrige eier hadde fjernet stort sett alt som var av rust t.o.m skiftet bakluke. Han hadde også hatt automatkassen hos RATS for overhaling og "forsterkning". Baksetene så ny ut da denne har gått en del år som varebil. Og generelt sett var den ganske godt holdt Utstyr: Options S216A SERVOTRONIC HYDRO STEERING-SERVOTRONIC S227A SPORTL.FAHRW. MIT NIVEAUREGULIERUNG Sport susp.+low-slung+ride-height ctrl. S235A ANHAENGERKUPPLUNG,KOPF ABNEHMBAR Towing hitch, detachable S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Side airbags for rear passengers S302A ALARMANLAGE Alarm system S339A SHADOW LINE Shadow-Line S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Windscreen, green-tinted upper strip S386A DACHRELING Roof railing S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Glass roof, electrical S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roller sun visor, rear door S428A WARNDREIECK Warning triangle and first aid kit S441A RAUCHERPAKET Smoker package S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Sports seat S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Seat heating driver/passenger S500A SCHEINW.WASCHANL./INTENSIVREINIGUNG Headl.washer system S522A XENON-LICHT Xenon Light S534A KLIMAAUTOMATIK Automatic air conditioning S536A STANDHEIZUNG Auxiliary heating S555A BORDCOMPUTER On-board computer V with remote control S624A KOMPLETTVORB. BMW HANDY (SIEMENS) Prepartation BMW Handy (Siemens) P628A KOMMUNIKATIONSPAKET Communication pack S672A CD WECHSLER 6-FACH CD changer for 6 CDs S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM HiFi speaker system S710A M LEDERLENKRAD M sports steering wheel, multifunction S773A EDELHOLZAUSFUEHRUNG Fine wood trim S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN White direction indicator lights L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG National version Germany/Austria S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Dealer List Europe S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR On-board literature, German S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Omission of outer-skin preservation Standard equipment S202A STEPTRONIC Steptronic S283A LM RAEDER/BMW STYLING II BMW LA wheel, BMW styling II S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights S548A KILOMETERTACHO Kilometre speedo S665A RADIO BMW BUSINESS Radio BMW Business RDS S220A NIVEAUREGULIERUNG Self-levelling suspension S473A ARMAUFLAGE VORN Armrest front S540A GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Cruise control S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Provisions for BMW 6 CD changer Planer: ikke utført [] - utført [x] Nye orginale M-grøftelys [x] M-bakfanger [] Coilovers fremme og slippe den litt ned på luften bak [] Focal front høyttalere og en liten aktiv sub å gjemme vekk [x] Få gitt den en skikkelig runde med rubbing og polering [] Bilder fra salgs annonsen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Så fin ut den der. Er på utkikk etter 530d selv, så du får si ifra hvis du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 er egentlig veldig fornøyd, så tror den blir behodt... er en drøm å kjøre og forholdsvis gjerrig.. men et helvette å forsikre på meg som er 22 år.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Då har eg fått en liten godtepose til bilen.. har en utlending på jobben som bestillte deler til meg fra latvia.. alle bærearmer i forstilling, styrestag, endeledd, xenonkit til langlys og grøftelys, og led pære til AE sinnsykt mye billigere å bestille derfra har og coilovers påvei Edit: er ikke slakk i alle bærearmene men fikk alle sammen til en god pris så då blir alle skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 lite som skjer her for tiden da coiloversene lar vente på seg og gidder ikkje begynne å skifte alt i forstillingen før eg har de... Har og klart å knekke av dørhåndtaket på ene bakdøren så det er bestillt nytt, og skal få en pris på å lakkere noen kjøpesenter skader som er kommet... hater at folk ikkje klarer å repektere parkerte biler! :/ etter det skal den få seg en skikkelig shine! Bestillte meg og en leppe som skal på til våren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daners Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2013 Lufter interessen for bilen min da suget etter ny bil er kommet bilen blir eu godkjent neste uke forhåpentligvis. Fikk bare 2 bremserør på kontrollen og de blir skiftet mandag eller tirsdag. Bilen er nå gått 232000 km og er en drøm å kjøre. Nye bremseklosser foran og rengjort bremser bak og håndbrekk nylig. Nettopp tatt det lille som var av rust på den, var gjort mye dårlig lakk arbeid på den fra før... Motor er orginal, ikke chippet eller noen annen form for trim. Tatt full Service på 230000 km Ettermontert xenon i langlys og grøftelys. Orginalt m understell. sotede vinduer hele veien rundt. Sportsskinn interiør. Focal høytallere foran med delefilter og egen forsterker i bagasjerom. Erstattet orginal sub med Focal "flatsub". Bilen blir polert og renset innvendig før salg! Bilen blir lagt på Finn.no når den er Eu godkjent:) pris: 130 000,- /bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå