thagen2 Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 har problemer med at el vindu på førerdøra har klikka litt. når jeg kjører det ned og skal ha det opp igjen, så klikker det etter at jeg har kjørt det helt opp. står og går litt opp og ned, og hører motoren lever sitt eget liv. hva er mest sannsynlig: motoren som må byttes eller er det noe med skinnene? må det smøres eller noe evnt? dette er skikkelig irriterendes om vinteren
Adrian320i Skrevet Februar 2, 2013 Skrevet Februar 2, 2013 hahahaha, har akkurat samma bil og poblem Vet det er drit kjipt vet ikke hva det er, men for å få den opp pleier jeg bare å trykke fort (ikke holde den inne) for å få vindu opp.
thagen2 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 det er jo greit. men når vindu er kjørt helt opp så står det og går litt opp og ned hele tia. ingen som vet hva dette kan være?
Vildalen Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Det er en microbryter som begynner å bli slitt, den sitter i sluttstykket på døra, så hele den må skiftes. Delenr: 51218205041 på GS Eventuelt teipe over bryteren med elektrikerteip, men det varer ikke så lenge.
thagen2 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 ok da får jeg bestille en slik. takk for hjelpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå