Ledo Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Står mye om dette på forumet men ønsker ett enkelt svar Har en X5 2004 med det største anlegget og Dsp 2 og navi pro som stereoen ikke har noen lyd mer. Har sjekket alt jeg kan men ingen lyd. Radioen finner kanaler, Navi virker og den spiller cd. Vurderer nå å hive ut hele anlegget å erstatte det med det nye fra Dynavin. Er det noen som har gjort tlsvarende? Hva trengs utenom Dynavin hovedenhet for å drive anlegget med originale høyttalere og sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 er ikke sikker hvordan det er med x5, men bytta til dynavin d99 nylig i min e39, og da fikk jeg alle kobinger og alt med. var bare plugg and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ledo Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hadde du det store anlegget med dsp 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moeraa Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 for å være helt ærlig så er jeg usikker hviljet anlegg det er. vet bare at jeg har 10 høytalere. 2 i hver dør og 2 i hattehylla. hvis du sier hvordan jeg kan sjekke det så kan jeg siklert sjekke Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ledo Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hvis du har den gamle forsterkeren så se om det står dsp 2 på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ledo Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Er det ingen her som vet noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Er visstnok slik i E39 hvertfall at om du har DSP, så er det ikke plug'n'play med Dynavin, da kablingen er forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ledo Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Har fått med meg det, men er ute etter hva jeg trenger av utstyr utover Dynavin hovedenhet for å få dette til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Er mye snakk rundt akkurat dette, noen mener det bare er å bytte forsterker, mens andre mener man må bytte leningsnett! Her er en guide på hvordan det har blitt triksa til å fungere med Hualingan spilleren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå