RoyT Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Noen andre som har hatt lignende problemer? Kjøpte bilen for noen uker siden å den funka bra til noen dager siden:/ Det er rett å slett ikke noe lyd i det hele tatt nå. Aldri hatt e39 før så er ganske "grønn" på de:/ Bildet av den: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Pluggen til radio modulen bak i bilen har en tendens til å få dårlig kontakt, du kan prøve å klemme litt på den slik at den sitter fastere, Jeg bytta kabelen hos meg og det hjalp. Antenne forsterkeren har også en tendens til å krakkelere, den ligger i C stolpen på sedan, Touring er jeg usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyT Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hvor i bagasjerommet ligger radiomodulen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Google er din venn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoyT Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Fant den:)Var visst bare dårlig kontakt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå