Janthomas Skrevet Februar 2, 2013 Share Skrevet Februar 2, 2013 Hei, har et lite problem med baklukelåsen på min e34! Det var slik at den ikke ville lukke seg ordentlig når jeg prøvde og lukke bagasjerommet, så jeg prøvde og trykke på låsemekanismen og fikk da låst den mens bagasjerommet står åpent! denne får jeg nå ikke åpnet igjen, jeg får beveget litt på den men ikke nok! Dette medfører at bilen tapper seg for strøm pga lys sensoren! Noen som har vært borti dette? Når jeg vrir om nøkkelen så låser og åpner alt seg untatt bagasjerommet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 fant ut av dette selv! men kan skrive opp hva som var problemet i tilfelle andre får samme feil! Det viste seg at en skrue hadde knekt på den delen av låsen som sitter festa nede ved lyktene, slik at den "buen" som låsen skal ta tak i var skyvd litt nedover! løste dette med å lime fast 2 1kroninger under slik at den ikke kan gå nedover og står akkurat der den skal! Skal selfvølgelig borre ut den knekte skruen, men hadde ikkke mulighet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå