Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger min 523ia er eu godkjelnnt til mai 14. Kjørt 314 tusen. Skifta mye slite deler D siste året. Blandt annet veiv å kam føler termostat og termostat hus, vann pumpe reimer og løpehjul, bremse rør foringer bremse slanger +++. Er noe småfeil litt dårlig i lakken et hjulager uler litt og en eksos lekkasje. Av utstyr har den el vinduer fremme, avblend bart speil regnsensor og rygge sensor. Er svart sportskinn i den ganske strøkent!. Er også nye piggdekk i desember i fjor. Selges for 25000kr evt bytte i E39 touring kan gi litt imellom. Får ikke lastet opp bildene men send meg en pm. Eller sms på 98037105 så sender jeg bilde på MMS eller mail. 3d9x831dz8ozihe8ubz0.jpg. 6jlh3kq0ej8idb6e3gx8.jpgpeu9tultha2g59anmckr.jpg9ssuia1d6w6z124fcoes.jpgujfvmoo705it26471m7s.jpgfiizyk85h8j4joyf6ebw.jpgiwoboy3p2u616bu529t1.jpg4lmcfgv0wcyadahrpnae.jpgwrl3zfcuk9agk7zzlqwk.jpgfljsm66n2w2q6kynccs9.jpg

Skrevet

Har brukt bilen til å pendle 16 mil til dagen med i over et år har funket meget bra :) dette sier vel litt om grunnen til den høye km standen også :)

Skrevet

Hei, er det noen andre mangler / feil med bilen bortsett fra hjullager og eksoslekkasje ?

Send meg gjerne en PM med mer info :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...