Morstan Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Noen som vet hva som er galt når jeg ikke får parklys på bilen min? Når den lys bryteren er helt inne har jeg kjørelys, drar jeg den ut ett hakk, skulle jeg fått park. Men skjer ingenting, nærlys står fremdeles på og det blinker ikke engang i lysene uansett hvordan jeg drar i bryteren. Er det releet eller bryteren feilen kan ligge? Og hvor sitter isåfall releet til lysene på e30? Takker for all hjelp jeg kan få Og en ting til, ledningene til spredere, ligger det opplagt på alle bilene? Isåfall hvor pleier og skal de ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_odd Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Det er vanskelig å si om det er brytern ell rele, du må nesten bare prøve å bytte for å se. Lys rele sitter i sikringsboksen i motorrommet, er et av de sorte releene som sitter nærmest torpedoveggen. Kabler til tåkelys skal ligge klart på alle biler, de skal ligge rundt ved frontlyktene et sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the-racer Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Har opplevd at bryteren har tatt kveld. Det ligger noen motstander i bryteren som kan "kortslutte" disse går det Ann å lodde sammen igjen. Denne bryteren kan også påvirke baklys Btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Takker! mangler ett parklys bak, men ikke fått sjekket om dette er pære eller noe annet da jeg har demontert de for å sveise rust og hellakkere bil etterhvert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Fått testet litt nå, når bilen ikke står å går, da får jeg park ved å ha bryteren på midten. Når jeg starter bilen så kommer nærlys. Altså jeg har park sammen med nærlys. Men jeg får ikke parklys alene bare når bilen går? Kan det være noe med kobling av kjørelys som gjør dette? Aner ikke om det er ettermontert eller ikke. Men tviler egentlig at det er ettermontert da det kun er en eldre kar som har hatt bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå