Gå til innhold

E30 lys feil:(

Morstan
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som er galt når jeg ikke får parklys på bilen min? Når den lys bryteren er helt inne har jeg kjørelys, drar jeg den ut ett hakk, skulle jeg fått park. Men skjer ingenting, nærlys står fremdeles på og det blinker ikke engang i lysene uansett hvordan jeg drar i bryteren. Er det releet eller bryteren feilen kan ligge? Og hvor sitter isåfall releet til lysene på e30?

Takker for all hjelp jeg kan få:)

Og en ting til, ledningene til spredere, ligger det opplagt på alle bilene? Isåfall hvor pleier og skal de ligge?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å si om det er brytern ell rele, du må nesten bare prøve å bytte for å se.

Lys rele sitter i sikringsboksen i motorrommet, er et av de sorte releene som sitter nærmest torpedoveggen.

Kabler til tåkelys skal ligge klart på alle biler, de skal ligge rundt ved frontlyktene et sted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått testet litt nå, når bilen ikke står å går, da får jeg park ved å ha bryteren på midten. Når jeg starter bilen så kommer nærlys. Altså jeg har park sammen med nærlys. Men jeg får ikke parklys alene bare når bilen går? Kan det være noe med kobling av kjørelys som gjør dette? Aner ikke om det er ettermontert eller ikke. Men tviler egentlig at det er ettermontert da det kun er en eldre kar som har hatt bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...