magne_ Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 SOLGT! Jeg selger en aluminium radiator, som jeg ikke lenger har bruk for. Den er ikke veldig pen å se til, men fungerer veldig bra! Den har vært tettet etter lekasje tidligerer (ble skadet da den skulle inn i bil), men er 100% tett nå. Jeg har brukt den i en e30, med s38 motor. Selv på banekjøring på varme dager, så hadde jeg ikke problemer med kjølingen Den er ca 43cm høy, 64cm brei total lengde. Har prøvd å vise dette på bildene under. Jeg glemte å måle tykkelsen, men den er ca 6cm tykk. Jeg kan få målt dette viss det er ønskelig! Den er jo av aluminium, så går ann å flytte litt på slangestussene og festepunkter, viss du ønsker det.. Jeg tenkte meg 600 + frakt for den! De tre første bildene er av fremsiden av radiatoren, mens de tre siste er av baksiden/inn mot motor. Her har jeg satt den i bilen min, for å vise hvordan den passer sammen med e30 og s38. Den passer jo selvfølgelig i andre biler/motorkombinasjoner også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå