Rudy Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Har akkurat kjøpt dette verktøyet for å lage O-ringblokk. Synd å bare la det bare ligge i hylla etter én gangs bruk. Kan tenkes at jeg får bruk for det igjen så kanskje noen vil LEIE det? Dette er noe en nevenyttig hjemmemekaniker kan bruke selv. 500,- + frakt. Følger med kobbertråd som passer (040"). På bildene ser du arbeid i gang på en M42 (Robin´s 318ti turbo. MLS pakningen holdt ikke...). Du finner mye greier om hvordan man gjør dette på nett. Har aldri gjort det før, men det var ikke veldig vanskelig. For å komme til på den innerste sylinderen når motoren står i bilen, har jeg noen kortere skruer som jeg brukte som spaker for å få dreiet helt rundt. I dette tilfele er avstanden mellom sylinderene så liten (6,8mm) at det var hensiktsmesig å lage "8-tall" mønster. Bør være ca 3mm fra sylinderveggen til O-rigngen. Sørget for at ikke dreiespon skulle komme ned i motoren ved hjelp av maskeringstape. Det ferdige resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 500 for leie eller kjøpe det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudy Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 500,- for leie. Det koster 5000,- i Norge. 3500,- i depositum. Du får igjen 3000,- minus frakt når jeg får verktøyet tilbake i løpet av en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Denne vil jeg leie tar kontakt når jeg har ny topp pakning og arp bolter i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudy Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Hyggelig at den kommer til nytte hos fler... Bare si fra, så sender jeg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudy Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudy Skrevet Mars 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2013 puff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAYERNRACING Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 hvor kjøpte du denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå