sigge77 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 noen i østfold som har hjerne til 320 vanos 95 mod det er simons hjerne .,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Siemens ms41, tror jeg har en slik, kan fjerne startsperre på den før salg slik at du bare kan starte rett opp. har du automat eller manuel gir ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 manuell .,., pris osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Har bare til 320 automatgir, men kan programmere den om til manuel gir før salg. hvis jeg skal gjøre dette og fjerne startsperre vil jeg ha 2000kr for den + 140 i frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 jeg har en liggende, 400kr, men du må fjerne startserren selv evt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 men sitter det en start sperre i hjernen å.,., for har fjernet den under dasjboret .,., men er det en starrt sperre til gnisten i hjernen .,., da er det stor mulighet min funker bare jeg fjerner start sperra .,., er det noen som hvet åssen jeg gjør det a.,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg har en uten startsperre.. 1000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Jeg har en uten startsperre.. 1000kr pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokula Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 Jeg har en uten startsperre som går for 500kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Jeg har en uten startsperre som går for 500kr Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå