sigge77 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 hei har to biler jeg er int å bytte i en e30 .,., har en 320 vanos som jeg tror hjernen har ryket eller at start sperre har lakt seg på mangler gnist .,., eller er den langt i fra pen , en del rust her å der ., men sitter justerbart senkesett , å er el ruter foran å hel å pen inni ., carbon topp deksel , mye bra deler , bare eksos osv, skal på eu i juni,, så har jeg en audi 80 som er i daglig bruk , eneste feilmed denne er et fjørtårn lager ellers bra stand , kan bytte begge i en e30 gjerne med 6er .,., kom med forskalg 48260476, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm3touring Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 hbo 8000.,,., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigge77 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå