kimtuurbo Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Har en 1997 Audi A4 1.9TDI Quattro STV, km 202,000 som jeg ønsker og bytte + penger i en E46 Coupe. 320++ Jeg betaler mellomlegg! Ta kontakt om du har noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Embret Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Har en tilsalgs jeg, men er ikke interessert i den audien din akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Har en tilsalgs jeg, men er ikke interessert i den audien din akkurat... Hvorfor kommenterer du da? For da er jo ikke jeg int i bimmern din heller om du ikke tar audien som del bet + cash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet Februar 28, 2013 Share Skrevet Februar 28, 2013 Hei! Kan absolutt være av interesse , da jeg må ha en billigere bil. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39603686 Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2013 Hadde det vært manuell så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perka Skrevet Mars 3, 2013 Share Skrevet Mars 3, 2013 Får skrive som jeg skrev til en annen kar her inne : Du får komme til Trondheim og prøve SMG Her ser du hvordan launch control fungerer. Og en stemningsvideo fra en 325 clubsport som ikke er like overlesset med ekstra utsyr som min, men du får en viss feeling lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2013 Beklager men jeg må ha manuell, er halve gleden med og kjøre bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2013 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå