kaihore Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Islandsgrønn metallic, 4 Dørs, beige interiør (dårlig) og takluke. el vinduer fremme. hengerfeste. Oppgradert til skivebremser bak, og større ventilerte bremser fremme, bortimot ubrukte deler, om noen skulle trenge det. Skriv inn hva dere er intrisert i, så skal jeg sjekke opp igjen og sende hver enkelt info og bilder neste helg når jeg komme igjen fra arbeid. selger unna billig det jeg har, men sender ikke pakker under 200kr + frakt.. Har også en motor fra 520i, med girkasse, og diverse annet, bare spørr. Ta gjerne kontakt på telefon 41083689. Delene befinner seg i Volda, Møre og Romsdal.
kaihore Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 vraker bilen på fredag om ingen melder intresse.. tar av det jeg gidder, resten går i pressa
schevik1 Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 hei er interisert i hengerfeste:) hvor mye vill du ha? vilken bil er d du hugger,er vel tilfeldivis ikke en 318tds
kaihore Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Skal se om jeg har alle delene fremdeles på mandag når jeg kommer hjem 300 + frakt isåfall?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå