Anderspr0 Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 "Det enkleste er å trekke kablene i midtkonsollen" (rca kabler) er en påstand jeg har lest mange ganger. Kyss meg i rævva, anbefales ikke på noen vis! Har nå holdt på i 7 timer med dette. Ett rent helvette å få kablene i overgangen under teppet bak (mellom konsoll og baksete). Prøvde alt, men det er stramt som faen, og fikk ikke en streng under engang. Ligger også noen håndbrekk wire der. Brukte 1.5-2 timer på disse 15 cm med teppe og 5cm tykt skum. Måtte også skjere digre hull mellom håndbrekket og giret for å få de igjennom. Da jeg omsider fikk alt på plass og var klar for å få inn spilleren, var kablene nesten avisolert hele veien. Og spilleren får jeg nok en gang ikke helt inn, stikker 2 cm ut. 7 timer senere, men mye banning og blod på fingrene ble jeg kvitt støyen men neste som nevner RCA og midtkonsoll kapper jeg fingrene av!
Anderspr0 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Skrevet Februar 3, 2013 Skulle også legge opp microfonen og usben til spilleren, men grunnet mye frustrasjon glemte jeg dette. Flyttes til bilstereo?
bmw-E30 Skrevet Februar 3, 2013 Skrevet Februar 3, 2013 Eg la mine på sjåførsiden bakover. Litt knotete enkelte plasser, men fikk de under listene og utav syne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå