arsenal1992 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 hei skal koble opp nytt anlegg i min e36, men er usikker på hvilken ledninger som er bak spilleren i sukkerbiten som er til input må vite dette fordi jeg skal ha må ha delefilter til det annlegge som skal rundt om kring i kupeen takker på forrhånd for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 ingen som veit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Forstår ikke spørsmålet ditt. Input for å koble til delefilter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Regner med han mener input på delefilteret. Du må hente signal til hvert delefilter fra korrekt kilde. Skjema over den originale koblinga finner du her: http://www.unofficialbmw.com/e36/stereo ... inouts.gif Det er dog igrunn like greit å bare kappe bort unødvendig tull og lodde inn iso-kontakt først som sist, dersom du bruker original plugg og uoriginal spiller. Det gjør det enkelt og ryddig å koble til delefilter og strekke nye kabler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arsenal1992 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Regner med han mener input på delefilteret. Du må hente signal til hvert delefilter fra korrekt kilde. Skjema over den originale koblinga finner du her: http://www.unofficialbmw.com/e36/stereo ... inouts.gifDet er dog igrunn like greit å bare kappe bort unødvendig tull og lodde inn iso-kontakt først som sist, dersom du bruker original plugg og uoriginal spiller. Det gjør det enkelt og ryddig å koble til delefilter og strekke nye kabler. tusen takk var det jeg var ute etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå