monssen91 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Velger nå og selge min kjære iS pga kjøp av m3! Dette er da eneste grunnen til at jeg selger den, og den selges med tungt hjerte. Kjøpte denne bilen av en tidligere kollega for 1 1/2 år siden. Han hadde denne bilen i 8 år og han hadde aldr noe problemer med den. Da jeg overtok den av han dukket desverre opp alle problemene. Etter det har jeg sikkert kostet på den nærmere 100.000 kr. Det eneste jeg ikke har byttet på denne bilen er motoren. Den har jeg aldri hatt noe som helst problemer med Da jeg kjøpte den var bilen kjørt 260.000km. Nå er den gått ca 300.000km. Grunnen til dette er mye pendling fra hemsedal til bergen osv. Km standen er skyhøy, men selv så mener jeg at den har ingen verdens ting å si, da bilen er dønn strøken. Kan også nevne at jeg har montert stereoanlegg som er for de som er la gt over middels intressert. Nypris totalt er sikiert nærmere 100.000kroner. Er aktivt 4-veis stereo som er tidskorigert. Settet består av 2stk DLS Iridium frontsett ; ett toveis og ett 3 veis. Regnestykket blir da 5 elementer i hver dør. Dette er aktivt delt gjennom cd spilleren , pioneer 99rs. Bruker da altså ikke delefiltrene til elementene. Stooore deler av bilen er dempet med Dynamat Extreme. Er 2 stk 12" alpine type R i reservehjulsbrønnen. Hele anlegget spiller helt fantastisk. Her kan man skru så høyt man bare orker uten å være redd for å sprenge noe. Positive stikkord: Nydelig i lakk Rust tatt på skikkelig måte M fanger, speil, sideskjørt Motorsport vinge Elektrisk takluke + vinduer Fjernstyrt sentrallås + alarm Xenon 8x17" og 9x17" bbs rs replika med riktig dekkstrekk. Nye i sommer 17" originale ac schnitzer felger m. Helt nye vinterdekk Proff valset hjulbuer Hel lakkert sommer 2012 Stort 4veis stereo med aktiv deling og tidskorrigering Bærearmer, foringer og styreledd bytter i mai i forstilling Foringer i bakstilling byttet i juni i gs performance poly. Foringer Sveist inn m3 traversforsterkninger Clutch byttet desember2011 Diff byttet januar2012 Girkasse byttet jannuar 2012 Coilovers / høydejusterbare dempere EU-OK før salg! Negativt: gått langt Pris; 40.000 uten stereo eller bud ! Ring på 90930317 for prat!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sta1n1 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 hvor holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ah ! Bergen ! Men pris og alt kan diskuteres gjennom tlf ! Sikkert mye jeg har glømt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksandeer Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 Du er ikke interessert i å selge felgene dine utenom bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Neeh, tjener ikke noe særlig på det Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachimb Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 er ikke interisert i bytte da? e60 525da m sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 Neitakk Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAOJL91 Skrevet Februar 14, 2013 Share Skrevet Februar 14, 2013 Meget intr! har du noen bilder fra sånn der står idag? med sterio, interiør og motor! som sagt.. meget intr! send meg på mail: tony_andr3@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 har du bilder innvendig??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAOJL91 Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Har du bilen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monssen91 Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 Sorry har helt glemt denne jeg ! Bilen er reservert intil videre ! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skaret90 Skrevet Mars 21, 2013 Share Skrevet Mars 21, 2013 Er bilen solgt eller hva? Henter for 20.000 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå