Helleberg Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Ønsker å kjøpe lekebil for rundt 300k. Helst ombyggd og godkjent. Og er den ikke solgt er det fint om du kan ta en Tahoe i innbytte Kanskje ikke det alle her ser etter men.....
-Erik- Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Har en e36 jeg som er godkjent til 3.2 m3 jeg vurderer å kvitte meg med. Langt under din prisklasse, men da har du jo mulighet til å hause masse med den Kan ta kontakt på pm om du ikke er fast bestemt på å bruke 300,- hvis det er helt uaktuelt kan du også sende en pm, så skal jeg fjerne innlegget, så lenge det er siste i tråden
Helleberg Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Har en e36 jeg som er godkjent til 3.2 m3 jeg vurderer å kvitte meg med. Langt under din prisklasse, men da har du jo mulighet til å hause masse med den Kan ta kontakt på pm om du ikke er fast bestemt på å bruke 300,- hvis det er helt uaktuelt kan du også sende en pm, så skal jeg fjerne innlegget, så lenge det er siste i tråden Ikke heeelt uaktuelt, men kan du tenke deg en Tahoe da?
-Erik- Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 nei, vurderer kun salg av denne da jeg nå bor i oslo i ukene og har kjøpt en 1'er til pendling, dessverre
Helleberg Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Skrevet Februar 5, 2013 Ok Hva skal du ha for den ? Ligger det en annonse noe sted? Hvem har byggd bilen, SSP?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå