killarinc Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei har nå gått til anskaffelse av en m5 Blir ikke helt klok på google så jeg lurer på om noen veit noe om dette. Hvordan fjerner man fartsperra? Kan jeg programmere det selv med ncs eller må man gjøre noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 VMAX kalles det, å det kan fjernes i software. google "vmax delete m5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 VMAX kalles det, å det kan fjernes i software.google "vmax delete m5" Ble ikke så mye klokere av det mulig jeg er treg... Er det ikke mulig og gjøre om på i ncs eller lignende? Må man kjøpe noe greier for å få det til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Veit ikke om det kan gjøres i ncs expert, men veit denne kan fjernes når man legger inn en modifisert programvare som fartsperren blir slettet fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killarinc Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Er det mulig å få tak i denne programvaren da til en overkommelig pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Kan fikse det, men hjernen må da sendes til meg. hvis du kan vente litt så slipper du å bli uten bil mens jobben gjøres. Etter stor etterspørsel fra flere verksteder driver jeg å utvikler en kabel som kobles til diagnose porten, slik at startsperre,vmax og mange andre ting kan fjernes/modifiseres uten å sende motorstyring til meg. Hvis du er irritert på kjærringa di en dag, vil du kunne sørge for at hu ikke kan kjøre fortere en 30km/t Denne kabelen/softwaren vil både kunne kjøpes og leies, det blir en credit løsning der man lader opp credit som blir trukket for hver jobb utført. Det blir også et depisitum for å forsikre at kabelen blir sendt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå