Vetle.Andreassen Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Hei er det noen som kan fortelle meg hvor det sitter hen?
killarinc Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 Som jeg sa til deg få en til og vri på nøkkelen å hør
Vetle.Andreassen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Skrevet Februar 4, 2013 Som jeg sa til deg få en til og vri på nøkkelen å hør HEHEHE jeg skal gjøre det alene vett ;O finner jeg plassen så erre bare å koble sammen stikkene
killarinc Skrevet Februar 4, 2013 Skrevet Februar 4, 2013 og få en eller annen til og høre etter i 5 min må du vell få til Ville ikke koblet sammen stikkene vis jeg var deg da vil starteren din gå hele tiden hehe, men vis jeg kjenner bmw rett vil du få mange flere problemer en det
Vetle.Andreassen Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 og få en eller annen til og høre etter i 5 min må du vell få til Ville ikke koblet sammen stikkene vis jeg var deg da vil starteren din gå hele tiden hehe, men vis jeg kjenner bmw rett vil du få mange flere problemer en det setter tilbake den gamle , trodde det satt et vanlig releê serru prøve å ikke bruke tolv timer denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå