Blokkis Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hallo! Etter mye frem og tilbake, og mye tenking, Så har jeg funnet ut at jeg skal selge 325 karosseriet mitt. Denne selges pga det er for mye rust for meg, iforhold til hva jeg har tid til, og ork til. Jeg hadde planer å få denne bilen 100% strøken, og har begynt å sveise på den. Jeg har byttet kanal og bakskjerm på høyre side, litt gulvdeler og noe i motorrom. Men har nå funnet ut at det blir for mye for meg. Jeg har skrapet vekk all tectyl og sandblåst den under. Det jeg har av deler som evt kan følge med er: Kanal og bakskjerm venstre side, et delt 4 dørs karosseri som jeg har tatt noe gulvdeler osv fra. Legger ved en link med bilder av sveisingen som har blitt gjort på den: http://www.flickr.com/photos/dieseldrag ... 479303619/ Prisen er jeg litt usikker på, så kom med bud Fler bilder kan taes ved interesse. Kan nåes på tlf 48320066 Bilen står i Halden, Østfold Mvh Tor-Arne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Flere bilder? Byr 2000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E21 323i Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Flere bilder? Byr 2000kr Legger ved en link med bilder av sveisingen som har blitt gjort på den: http://www.flickr.com/photos/dieseldrag%20...%20479303619/ Hva mer av bilder trenger du egentlig? Usedvanlig useriøst bud når vrakpanten er 2500,-.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blokkis Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Fler bilder kan skaffes selvfølgelig. Men ligger en del på flickr. 2000 kroner er ganske uaktuelt siden det ikke er noe skyldig årsavgift og jeg får da 2500,- for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet April 18, 2014 Share Skrevet April 18, 2014 synes du skal gjøre den ferdig jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå