Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hola !

Jeg vurderer og sette inn en 16v topp i 02'n min nå mens jeg holder på med oppgraderinger.

Har lest at det er flere som har satt S14 topp på standard M10 blokk så om det er noen som har dette liggende så send meg gjerne en PM, eller mail, eller ring eller noe.

Får finne ut om det først og fremst er gjørbart, og deretter om det er noen som har liggende sakene jeg trenger.

Er det noen som vet om registerdekselet er forskjellig også ?

Vh. Stein Susrud

tlf 99310944

steinsusrud@gmail.com

• 2 weeks later...
Skrevet

Jeg vet ikke om dette er mulig,men er det ikke enklere å bare sette inn hele s14'enen? Den passer stort sett rett i, eneste er at du må sveise inn holdere til 2 følere på girkassen. Vil tro det nesten er enklere å fa fatt i komplett motor også?.. :)

Skrevet
Jeg vet ikke om dette er mulig,men er det ikke enklere å bare sette inn hele s14'enen? Den passer stort sett rett i, eneste er at du må sveise inn holdere til 2 følere på girkassen. Vil tro det nesten er enklere å fa fatt i komplett motor også?.. :)

Jovisst er det lettere, men jeg må ha en 2l bunndel for å få godkjent ferdig hos BT med turbo, og det spiller ingen rolle om det er 8 eller 16 ventiler, og da er det jo mye tøffere med en 16ventilers topp.

Men det blir standard topp nå i starten frem til jeg kommer over noe til en rimelig penge. Jeg har en komplett standard S14 på hånden for 25k, så det er mulig jeg setter den til lagring inntil videre også, man vet aldri hva man kan få brukt for seinere.

Vh. Stein

Skrevet

Aha,slik å forstå ja..:)

Ja en s14 på lager er sikkert greit,prisen er vertfall ikke noe å si på,de koster rundt der..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...