Forbiss Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hei Legger ut bilen her først for å sjå om det er interesse for slik type bil på et bmw-forum. Bilen er ein 2005 Touran 1.9 tdi Highline med 6-trinns DSG girkasse. Bilen har per dags dato gått ca 113200km. Bilen er veldig godt holdt og det som var av rust har blitt tatt på garanti. Den har også fått byttet svinghjul før samboeren min kjøpte den. Er senket med FK Silverline X justerbart senkesett, godkjent i vognkort. Gule Koni framme, Bilstein B8 bak. Proffsota ruter heile vegen, klare sideruter framme følger med. Akkurat fått nye bremseklosser rundt om. Var nylig på VW verksted for rep av Webasto som disse bilene må ha i orden for å få driftstemp. om vinteren. Funker heilt strøkent nå. Denne bilen er også knallgod på vinterføre Er bra piggfrie vinterdekk på original 16" alu felg. Følger med to sett med 19" sommerhjul. Sett nr 1: 19x8 RS6 replica felger som ikkje er strøkne men fullt bruklige. To utslitte og to bra dekk om eg ikkje husker feil. Sett nr 2: 19x8.5 OZ Mito replica som var nye i sommer, med nye dekk. Den eine felgen har fått ei bittelita skade i klarlakken men det syns nesten ikkje. Tøffe felger som det ikkje er mange av og som visst nok ikkje produseres lenger. Husker såklart ikkje navnet på produsenten nå i farta men dei blei kjøpt hos Jons dekk og felg i Porsgrunn. Alt i alt ein bil eg gjerne skulle beholdt pga den er praktisk, billig å kjøre med og billig å eie med tanke på forsikring men grunnet familieforøkelse må eg ha ein fem-seter + at eg har kjøpt e91 til samboeren så er på jakt etter ein billigere bil. Innbytte i billig og fin bmw er aktuelt. Alt av e30-e36-e28-e34-e39 er av interesse viss prisen er riktig og det ikkje er et vrak Uten innbytte selges bilen for hbo. 119000,- ferdig eu ok fram til 06.2015 og årsavgift for 2013 betalt. Bilen kan sees i Bø eller på Notodden på dagtid etter avtale. Ta kontakt på PM for meir informasjon. Har kun disse to bildene tilgjengelig nå men kan såklart ta fleire bilder ved interesse, da med 16" vinterhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Ingen som har bruk for praktisk bil med låg km-stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius;) Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Innbytte e46 sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forbiss Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Kom med litt info og pris så får me sjå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå