Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurte på om noen vile være så greie å hjelpe meg med å ta 4 hjulskontroll på bilen min??

Bilen er en 2006 3-serie stv med coilovers. Har time til visning på BT torsdag kl 13.00.

Har 4-hjulskontroll aparat på jobben min. Men det er vag og den er akuratt opdatert til å kunne ville ta VW biler... :evil:

Kan skje når som helst på døgnet i morgen om noen vill ta det svart. Og vill selvførgelig betale for meg!! :)

Link til bilen det er snakk om: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=250383

- Steffen :D

Skrevet

Det er jo ett fett om måleren ikke tar noe annet enn vag? Du kan jo bare si at det er f.eks en passat eller golf ? Vinklene får du jo opp uansett, så skriver du ut riktige vinkler til din bil fra nettet?

Edit: jobber på møller, har tatt 4 hjulskontroll sikkert 100 ganger på fremmedmerker for bukken :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
Det er jo ett fett om måleren ikke tar noe annet enn vag? Du kan jo bare si at det er f.eks en passat eller golf ? Vinklene får du jo opp uansett, så skriver du ut riktige vinkler til din bil fra nettet?

Edit: jobber på møller, har tatt 4 hjulskontroll sikkert 100 ganger på fremmedmerker for bukken :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tviler på at biltilsynet godtar at det står Passat eller Golf i målebrevet for en BMW når man skal godkjenne bilen.

Ja vet. Men vi fikk ny oppdatering denne uka. Passa jo meg bra... Men mulig jeg har fått ordnet det :)

Nå er det en stund siden jeg trykket på VAG sitt 4-hjulsapparat, men det skal være mulig å stille om menyen til å vise alle bilmerker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...