Espen Aass Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Hei. Har problem med orginal alarm som går i tide og utide. Selv når bilen er i bruk. Noen ganger når jeg låser bilen lyser dioden hele tiden etter ca 5 minutter. men ikke hver gang. Bilen er bruktimpotert, så jeg lurer på om noen har oversikt over hvilke sikringer som styrer alarmen, og om jeg kan demontere den? Eller andre tips.... Bilen er en 1996 model 728 i. Mvh. Espen
Espen Aass Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Ingen som har oversikt over alarmproblem? Har prøvd og søke både her og på nettet, men finner ikke noe ang. E 38. Hadde vært fint om noen hadde noen tips om hvordan event. deaktiverer alarmen. Har fått tips hos BMW om hvor sirenen sitter så jeg kan kople den av, men er redd batteriet går tom for strøm i løpe av natten. Har koplet av batteriet nå, men er ikke holbart i lengden.
Espen Aass Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 For de som lurer så kjøpte jeg ny nøkkel og det ser ut som problemet er løst. Prøvde og kople ut bryterer under motorlokket, da flere på div utenlanske forum hadde problem med dette, men ikke tilfelle her. Føleren i cupeen som sitter i taket er også noe som ofte skaper trøbbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå