_Spike_ Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Hei, Da skal svogeren selge sin fantastisk Gromme E39 Touring, GODKJENT ombygget til M5. Jeg legger ved teksten fra Finn annonsen, og vist det er noe folket lurer på, så er det bare og spør meg, så kan jeg ta det videre. Her er det bare og nyte tekst og bilder, enjoy http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39678021 Sjelden mulighet for å skaffe seg en GODKJENT E39 M5 Touring. Vurdere å selge bilen dersom prisen er riktig. Bilen står inne godt å varmt hele året og er eid av entusiast som ikke er nødt for å selge. Her har du muligheten for å skafe seg en fantastisk bil. Bilen er egner seg godt som familiebil med tanke på plass og kjørekomfort, men er nok av krefter om man ønsker. Bilen er også nylig eu.godkjent. Det som er gjort med bilen siste året: - Nylakkert ( på grunn av riper rundt bilen. Bilen er kjørt ca 10 km etter lakk ) - Nye 19" Concave sommerhjul. (Kjørt ca 1000 meter) - Hatt service (olje, filtrer) Castrol Motorsport olje, slik M bilene skal ha. - Skifte av skiver og klosser foran. - Ny støtfanger fremme ( Var sår i underkant av støtfanger ) - Skiftet Xenon Pærer - Skiftet Venstre lamdasonde - Ny ramme for bakrute. - Ny bakrute. - Ny Frontrute. - Ny gjennomføring til bakrutevisker - Ny microbryter til bakrute luke - Nytt batteri 105 AMP (950 start amp) - Nye sorte griller - Kjøpt ny fronteppe (er lakkert, men ikke montert) Bilen blir jevnlig levert inn for polering, rens og lakkbehandling, slik at den er best mulig beskyttet. For mer info. Ring eller mail. Finansiering ordnes om ønskelig! Bilen er bygget av SSP og legger ved tekst/link av bilen da den ble bygget: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2002 BMW M5 Touring Bilen er komplett (Og da mener jeg med alt?.) bygget om fra 1998 520i Touring. Det er brukt en komplett strøken 2002 M5, kun gått 84.000km. som donor bil. Dette er altså ikke deler fra noe skadebil! Carbonschwarz metallic. Delskinn elektrisk M5. (Bakseter laget spesielt til denne bilen av salmaker) Klimaautomatikk El.just. rattstamme El.blendbart speil Xenon El.innfellbare utvendig speil Servotronic Midtarmlene Face lift baklykter til Touring K&W V3, 3 veis justerbart understell (høyde,hardhet,retur) Bilen er justert en del opp i høyde etter bildene ble tatt. Men det kan man jo justere selv etter ønske Sort taktrekk 16:9 navi med tv og europa cd Multiratt Ny clutch (svakhet på M5) Ny bakluke (svakhet på første E39 mtp. rust) +++++ Dette er en sjelden sjanse, husk disse bilene er aldri levert som M5 stasjonsvogn. Det blir ikke bygget fler på en stund for dette er meget omfattende og kostbart! 529.000,- inkl. registrering ferdig godkjent med M5 motor/drivverk i vognkort. Leveringsklar ferdig godkjent om ca. 1mnd. (Grunnet behandlingstid hos Biltilsynet) LINK: viewtopic.php?f=12&t=106214 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Ingen som kunne tenkt seg en rå familie racer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Jo men regner ikke med innbytte er et tema... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Visst du har mulighet for og sende litt info på PM, så kan jeg ta det videre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Spike_ Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 Ny pris!! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41750602 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå