kentus14 Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 er på utkikk etter ny banebil, bør heldst være ferdig med bur.. har en frisk m20 stående så denn skulle helst ha passa inn om det ikke står noe anna gromt i bilen fra før.. nesten alt av interesse. send meg pm!
kentus14 Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Skrevet Februar 13, 2013 jauda he ettj håp om å slæpp å bynnj me kvitinj å banebiln e OPPRØSTA
Bmw_cars&parts Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 er på utkikk etter ny banebil, bør heldst være ferdig med bur..har en frisk m20 stående så denn skulle helst ha passa inn om det ikke står noe anna gromt i bilen fra før.. nesten alt av interesse. send meg pm! Intr i e30 me 3.8 M5 motor,e30 M3 Kasse,bøs sperrediff, E30 M3 forskjermer og bakskjermer, M3 bakfanger...
hanskr Skrevet Februar 17, 2013 Skrevet Februar 17, 2013 er på utkikk etter ny banebil, bør heldst være ferdig med bur..har en frisk m20 stående så denn skulle helst ha passa inn om det ikke står noe anna gromt i bilen fra før.. nesten alt av interesse. send meg pm! Intr i e30 me 3.8 M5 motor,e30 M3 Kasse,bøs sperrediff, E30 M3 forskjermer og bakskjermer, M3 bakfanger... advare mot useriøs person!! Etter de sise eg fikk bedskje om er ikkej motor i bil lenger og bilen var ikkje til salgs. møter ikkej opp som avtalt, ubrukelige bortforklaringer å "husker" aldri å ringen, svare på melding eller gi bedskje om ending i avtaler...!!! useriøst
Bmw_cars&parts Skrevet Februar 18, 2013 Skrevet Februar 18, 2013 er på utkikk etter ny banebil, bør heldst være ferdig med bur..har en frisk m20 stående så denn skulle helst ha passa inn om det ikke står noe anna gromt i bilen fra før.. nesten alt av interesse. send meg pm! Intr i e30 me 3.8 M5 motor,e30 M3 Kasse,bøs sperrediff, E30 M3 forskjermer og bakskjermer, M3 bakfanger... advare mot useriøs person!! Etter de sise eg fikk bedskje om er ikkej motor i bil lenger og bilen var ikkje til salgs. møter ikkej opp som avtalt, ubrukelige bortforklaringer å "husker" aldri å ringen, svare på melding eller gi bedskje om ending i avtaler...!!! useriøst Motor er ikke i bilen lenger pga du skulle kjøpe den, å du sier jeg ikke møter opp, vanskelig å møte opp når du sier du ikke skal ha den når jeg er på vei å jeg må SNU pga d ! Så hvis du synes d er useriøst å være på vei til deg for å levere den så kall d gjerne useriøst hvis du vil.. Beklager off-topic kentus14
kentus14 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 Intr i e30 me 3.8 M5 motor,e30 M3 Kasse,bøs sperrediff, E30 M3 forskjermer og bakskjermer, M3 bakfanger... pris, mye rust? hvor holder du til ?
Bmw_cars&parts Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Intr i e30 me 3.8 M5 motor,e30 M3 Kasse,bøs sperrediff, E30 M3 forskjermer og bakskjermer, M3 bakfanger... pris, mye rust? hvor holder du til ? Det er dessverre solgt
mpower92 Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Har et rullans e30 facelift karroseri som er så og si rustfritthvis du er int? Eneste rust jeg har finni er på bagaseluke;)
destroyy Skrevet Mars 6, 2013 Skrevet Mars 6, 2013 Har en e28 med bur i, og m30b35 med gåen toppakning hvis det er av interesse pm
kentus14 Skrevet Mars 10, 2013 Forfatter Skrevet Mars 10, 2013 e23 blir litt stor og tung pris og bilder av e28?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå