Gå til innhold

Montering av basskasse ?

Anbefalte innlegg

Jeg har en basskasse som jeg tenkte å montere i min ny innkjøpte 328CI. For det første så er kassen så stor at den ikke går inn i bagasjerommet på bilen, men det skal jeg nok fikse på. Men før jeg hiver igang sirkelsagen, så lurer jeg på om det er uttak til forsterker bakom orginal spilleren? Se vedlagt bilde.g0m6kcxzgo8kc6ya58ym.jpg

Slenger også inn et bilde av bilen :lol:

tpyxwtjlwwdwbnidrcom.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg peiling på denne spilleren i det heletatt, men sannsynligvis så finnes det ikke noen vanlige rca pre-outer på orginalspilleren.

Da må du koble deg på høytalerutgangene med en high-to-low adapter, eller ha en forsterker som støtter highlevel signal inn.

Denne kan f.eks brukes hvis du ikke har en forsterker evt. dsp som støtter highlevel inn :)

Pass på at du ikke justerer størrelsen på kassen så mye at elementet ikke får nok volum å spille i. Da vil ikke elementet spille veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok prøvd å ta ned baksetene ja ;) Må kappe av kassen ca 7x7 cm i hvert nedre hjørne, i og med at den tar borti de to kantene i bagasjerommet. Men er det noen som vet om det er mulig å ta signal fra de originale basselementene som er montert i bilen? (Harman/kardon anlegg). REM ledingen kobler jeg bare på baklyktene, strøm og jording er grei så da mangler jeg forsåvidt bare lydsignalene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...