Maximan Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Hei, jeg har velger å legge ut bilen min til salgs som repobjekt da det ikke lenger er økonomisk realistisk for meg å eie denne lenger. Starteren valgte å slutte å spinne, men bilen starter lett ved bakkestart ol. Bilen har diverse skavanker: Skade foran på panser, grill, skjerm og lykt. Bulk på bakre hjulbue førerside. Ødelagt starter. Drikker litt kjølevann. Ikke Eu ok, men skilter på bilen, fristen er ikke gått ut helt enda. Muligens diverse foringer foran. Ikke imponerende håndbrekk. Hvorvidt det er andre feil vet jeg ikke men dette er feilene jeg vet om og som jeg har merket. Bilen selges som den står. Så til det positive: 318is motor M42 og girkasse, enkeltmasse svinghjul for kjapp respons. Ny clutch og slavesylinder. Ny toppakning og strekkbolter, toppdekselpakning, innsug og eksospakninger. Sveisen hull i eksos hos svendsen i høst. Ny skiver og klosser bak, samt nye klosser foran. Lite slitt interiør. Avtagbart hengerfeste. Vinterdekk med masse mønster. 4 nøkler. Bilen er kjørbar og står på skilter en liten stund til. Bortsett fra nevnte skavanker er lakken helt kurant, gjennomsnittlig rust i bånn av dører osv. Ta kontakt i tråden her eller på PM for spørsmål. Jeg sjekker forumet daglig. Selges HBO. 4000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Kan hente bilen i morra for 3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2013 Hadde ihvertfall håpet å få 4000 for den med tanke på at vrakpanten er 2500 kr nå. Jeg ser å at jeg har glemt å nevne at bilen står i Bærum og ikke i Porsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 solgt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå