lassew93 Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Halla! Holder på å skal bytte bunnpannepakning og oljen, lurer på hva som er normalt eller anbefalt å bruke? Spurte Bavaria, og de sa at jeg burde bruke Castrol Edge Professional, 0W-30 LL 04, full syntetisk. Trenger 4 liter til dette, men greit å ha 1 liter til etterfylling. Tingen er at en dunk på 5 liter koster 1400,- Er det et billigere alternativ til dette, som f.eks oljen de selger på Biltema eller er den ubrukelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 har kjørt med biltemaolje på crosserne, lettmotorsykkelen og skuterne (2-takt alle sammen) og har det på min 320i og foreldrene mine har det på bilene. Har ikke hatt noen problemer utenom at jeg har skåret lettmotorsykkelen grunnet for mager bensinblanding(varmskjæring) tror den skal funke helt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Goodisland Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 http://billigbilpleie.no/ Her får du 10 liter med castrol for samme prisen. Regn med +25% moms pluss et fortollingsgebyr jeg ikke vet hva er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassew93 Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Fantastisk, takker Mr.Goodisland! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 oljemengden på e46 316i m43 er 4,2l men jeg fylte på 4,5l forige gang jeg hadde service på 316i. så du bør kjøpe 5l ja hadde det vært min bil hadde jeg fylt på riktig olje EDGE Pro. BMW LL04 0W-30. da disse motorene kan begynne å tikke om de får olje med feil viskositet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jevnakers Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 hvis du leser på spesifikasjonene som er på biltema olja, så stilles det samme krav til den som til de du får kjøpt på bensinstasjon. castrol mm. les på api verdiene og dobbeltsjekk. jeg har kunn brukt biltema olje og det fungerer supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå