Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

8,5-10x20" Larzon til BMW E60/61 selges HBO 5000kr..!! Greie dekk foran, må byttes bak. I hel og fin tilstand, uten nevneverdig riper/skrammer/flassing.

Falken fk452 dekk.

Har ikke funnet noe ET i de, da det kun står "ET: " og ingen tall i felgen.

EDIT: Etter litt googling ser det ut som om det er ET20 både foran og bak.

j4ucmpi9n4nlbw7w69wj.jpg

EDIT:

Sjekket litt mere over felgene i dag. De har fått noen irr-dannelser, der klarlakken/chromen på kanten har løsnet litt. Det gjennspeiler seg også i prisen. Det er ikke noe kantkjøring på de.

Her er noen nye bilder av hver enkelt felg tatt i dag.

gdwkt08e4glutaeg9c1e.jpg

wg5shd1fo73re3xemzsj.jpg

7v39148w16au4vn908vs.jpg

ntkz5p7zoxzkmts045i7.jpg

egn75astzicn60xyhhrl.jpg

yw8u96unajefqw5w9hte.jpg

kt0apaxl95cca0zs8s2a.jpg

Skrevet

Er vel 3-4stk her ute hvor jeg bor med 8,5-10x20" felger på E60/61, på humpete dårlige veier, men det fungerer utmerket både på kjøreegenskaper, er fint med plass i skjermene, samt at det ikke subber :) Jeg har ikke prøvd disse hjulene selv, siden jeg fikk de med E61`n jeg kjøpte :)

Skrevet

Nei, men det går lastebil fra Smøla til Trondheim to ganger i uka i alle fall. Både Br.Sætran og Br.Bakk kan vel være aktuelle for frakt dit.

Skrevet

Det må du gjerne gjøre, men du kommer ikke langt med det når flere andre har bydd 5000kr.

Kommer oppdatering med bilder i morgen for dere som venter på det..:)

Skrevet

Bud på 5100kr mottatt..

Ser ut som om det blir 436kr i frakt pr felg via posten. Dette er i oppkrav. Jeg reiser på sjøen i morgen, så om noen er raske, så rekker jeg og sende i kveld. Om ikke blir det ikke før etter 6.mars

Skrevet

Skal se om jeg kan finne ut noe i morgen! Drar på sjøen nå på fredag, så begrenset hva jeg rekker i morgen.. Hjemme igjen rundt 6.mars..:( Posten ser ut til å ville ha ca 430kr pr felg i frakt ved oppkrav. Litt mindre ved vanlig forsendelse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...