stigln Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Vurderer nå salg av familietrallen, og lurer litt på hva jeg kan få for den! Bilen er en 2007 mod 520D med 142000 km på telleren! Titansilber metallic, komfort stoler med 2. Memory og svart skinn. Navi proffessional. Pga havari så ble det byttet til original BMW byttemotor(med garanti) i april 2011 på km stand 122000! Altså ny motor er gått ca 20000km! Byttet samtidig svinghjul! Ettermontert utv M- pakke hos merkeverksted. Eu godkjent i dag,(nye bremser). Har dokumentasjon på alt som er gjort /byttet på bilen. Fullt servicehefte! Noen som har en liten formening om pris jeg kan forlange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 250 kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 250 kanskje... Var noenlunde det jeg også tenkte:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chicane Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Bra du er realistisk, tror med gode bilder at du ikke vil ha noe problem med å oppnå dette. Med M-pakke er dette pene biler, og 20d motoren er godt tilpasset den norske pumpeprisen Husk å legg deg 15.000 over det du egentlig vil ha, så får folk følelsen av at de har lykkes med prutingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Bra du er realistisk, tror med gode bilder at du ikke vil ha noe problem med å oppnå dette. Med M-pakke er dette pene biler, og 20d motoren er godt tilpasset den norske pumpeprisen Husk å legg deg 15.000 over det du egentlig vil ha, så får folk følelsen av at de har lykkes med prutingen Ja, ser at mangen prøver å selge med blodpris. Det funker dårlig.! Litt vanskelig å få tatt gode bilder nå, kuldeperiode og skitten bil! Finne meg en oppvarmet hall og få vasket den. Skitne biler selger dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 7, 2013 Share Skrevet Februar 7, 2013 Få også med at det er ettermontert M-Sport eksteriør. Slik at ingen blir "lurt" når de sjekker utstyrslista, kanskje etter at de faktisk har kjøpt den. Jeg gikk nesten på den blemmen, men ble gjort obs på det rett før. Ellers er du nok inne på riktig prisleie om du vil at akkurat din skal bli attraktiv De som priser seg en del over det som faktisk kan bli reell salgspris ligger til salgs i månedsvis. Har fulgt med markedet de siste 4-5-6 mnd, og flere biler har blitt lagt ut to tre ganger på den tiden, mens de som priser seg forholdsvis greit i starten tyker ganske kjapt, eller etter en prisnedsettelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigln Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2013 Få også med at det er ettermontert M-Sport eksteriør. Slik at ingen blir "lurt" når de sjekker utstyrslista, kanskje etter at de faktisk har kjøpt den. Jeg gikk nesten på den blemmen, men ble gjort obs på det rett før. Ellers er du nok inne på riktig prisleie om du vil at akkurat din skal bli attraktiv De som priser seg en del over det som faktisk kan bli reell salgspris ligger til salgs i månedsvis. Har fulgt med markedet de siste 4-5-6 mnd, og flere biler har blitt lagt ut to tre ganger på den tiden, mens de som priser seg forholdsvis greit i starten tyker ganske kjapt, eller etter en prisnedsettelse Det skal jeg huske å få tatt med:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå