Djwik Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Har kjøpt et nytt prosjekt nå som skal bli bruks bilBilen er en 97 e39 523iaKosta 10200,-Feil på bilen jeg vet om:Motor er delvis demontert(trolig topp pakning)Skade i og under høyrebaklyktDiv. Lakk skader og små skader rundtplaner:bytte motorrette skade og reparere lakkskaderbytte bremsermontere facelift lyktermontere M-fangerekanskje bytte til skinn interiørbytte visker overføringUtstyr på bilenServotronicSteptronic automatXenonOrg navi med TV og cd vekslerM-tec multifunksjons rattShadowlineOm noen har noe tips/råd etc... så er det bare si i fra
Djwik Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 kommer mere bilder når jeg har fått henta den
evovrs Skrevet Februar 16, 2013 Skrevet Februar 16, 2013 Har baklampe du kan få billig hvis du trenger...
Djwik Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 om det er facelift lampe så kan det være intresant for jeg har planer om å bytte de ut
Djwik Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Skrevet Februar 16, 2013 oki men takk for tilbudet i hvertfall da
Djwik Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 ja jeg har da fått hentet bilen lastet opp på hengeren hjemme og selvføgelig manglet det en vesentlig stor del i motor rommet så det blir vist et motor bytte alikevel så hvis noen har komplett motor med ledninger osv så hadde det vert fint km stand på bilen er mellon 188 og 200 000
Djwik Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Prøvde og koble til batteriet på bilen for og sjekke om noe fungerte Eneste det var liv i vår 4 lamper instrumentpanelet også blinket det i prikken på giret Noen som har vert borti det før
bayerks-mach-werk Skrevet Mars 2, 2013 Skrevet Mars 2, 2013 Mega lite strøm igjen på det batteriet sikkert visst det er stått en stund, prøvd å måle spenningen og lade det opp ?
Djwik Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Bilen har stått uten batteri siden november i fjor Regnet med selv at det var lite strøm på det Og pga skaden i lykta så har det kommet endel vann i kofferten også
Djwik Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Fikk satt strøm på bilen i dag Fant ut at den hadde gått 196160km
Djwik Skrevet Mars 4, 2013 Forfatter Skrevet Mars 4, 2013 har fått fatt i motor som har gått 160k fikk høre den starte og den gikk klokke reint kun 4000,- bilde kommer når den er hentet
Djwik Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Skrevet Mars 6, 2013 ja går litt tregt har ikke fått gjort noe serlig enda men litt bilder skader ikke et nærbilde av skaden bak litt usikker på hvordan jeg skal få det strøkent(noen som har noen råd eller tips) og nok et bilde av et litt kjipt motor rom men har fått tak i motor som sto i en 328cab men om det var 2,8 eller 2,5 jeg har fått tak er jeg ikke sikker på enda siden det hadde vert bytta motor på den bilen engang før)
Djwik Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Skrevet Mars 7, 2013 motor er nå hentet kommer bilde i mårra motoren er en m52b25 stått i en e36 328i cab med manuelkasse og jeg har automatkasse så tenker at det blir morro å sette sammen har hørt motorn gå og den går som en ny maskin skal ha rulla rundt 160000 om ikke mindre betalte 4000,- for den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå