Djwik Skrevet April 26, 2013 Forfatter Skrevet April 26, 2013 Jeg kjøper ikke hva som helst på ebay Elektriske deler kjøper jeg fra gs bildeler eller bmw Grunnen til at jeg handla fra ebay er at jeg ville ha deler som ikke selges her Som aluminium termostat hus og alu reimhjul til servo pumpa er så lei av plastikk deler
Djwik Skrevet April 27, 2013 Forfatter Skrevet April 27, 2013 Er nesten ferdig med motoren bare å bytte bunnpanna og montere sammen girkassa Så jeg regner med at jeg kan få montert motoren i bilen igjen til innen neste helg
Djwik Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Skrevet Mai 2, 2013 fått nye baklykter er depo lykter som kosta under 1000,- nye ink. frakt fra parts24.no de får bilen til å se litt helere ut selv om den er bulka
Djwik Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Skrevet Mai 5, 2013 Ja da er det snart tid for montering av motorn har satt som mål å få det til på torsdag for da er det fri
m520 Skrevet Mai 5, 2013 Skrevet Mai 5, 2013 spennende! jeg kommer til å følge med her! samme baklamper som jeg har! jeg er kjempe fornøyd med mine:-)
Djwik Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 Har fått kjøpt startmotor og viskeroverføring i dag til bilen da dette var defekt Kjøpt hos jern & metal i larvik
Djwik Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 fått kjøpt olje til bilen i dag gikk for castrol edge 0w30 var det som castrol anbefalte i følge bilxtra betalte rundt 1000,- for 8 ltr. men egentlig så kosta olja 818,- pr 4 ltr. kanne så fikk bra rabatt etter som jeg jobber på bilxtra verksted
Djwik Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Skrevet Mai 16, 2013 var en tur på jula i sandefjord her om dagen kom over en datamus som jeg bare måtte ha kvaliteten er ikke den beste men synes den var kul
bulvest Skrevet Mai 16, 2013 Skrevet Mai 16, 2013 Ei typisk garasjemus det der. Å ja eg med har ei slik:-)
Djwik Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Skrevet Mai 18, 2013 fant ut at eksos manifold boltene er veldig sterke på m52 skulle ha av mutterene på dem og jeg satte dem i skrustikka å klemte de sammen slik at det blei merke i skrustikka men bolten var like fin den blei ikke skade på gjengene engang
Djwik Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 motor er på vei sammen igjen eneste jeg nå mangler får og montere motoren i bilen er de to oringene som som sitter på oljerørene til girkassa de oringene som skal sitte her ellers så er det bare å få løfta den i bilen bilen har også fått komme inn i garasjen har desverre ikke tatt noen bilder da jeg ikke har hatt telefon på meg når jeg skrudde på motoren og i tilegg til att jeg hadde endel problemer med bolter og gjenger som røyk men alt dette skal være i orden nå
Djwik Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Skrevet Mai 20, 2013 ja da var motoren satt i ivertfall på motor festene så får jeg koble opp resten en annen dag motoren satt på plass klokka 22:55 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå