Djwik Skrevet Mai 31, 2013 Forfatter Skrevet Mai 31, 2013 Har vert mye overtid på jobben i det siste å mere blir det får omtrent ikke tid til å gjøre ferdig bilen
Djwik Skrevet Juni 2, 2013 Forfatter Skrevet Juni 2, 2013 Motoren har startet i dag Men tikka greit i ventilene men det er jo hydrauliske løftere å motorn har stått uten olje en stund så ikke så rart Og glemte å koble på olje kjøleren til girkassa så fikk endel girolje på gulvet
Djwik Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 var en tur i oslo i går for og handle facelift lykter til bilen også blei det vist noen felger også orginale hella xenon lamper må bytte justeringsarmene i de og kjøpe tennere men ellers er de ok kosta 2000 for begge litt dyrt ja kanskje men er jo dobelt så dyrt å kjøpe nye også blei det et sett med 17tom RH ac schnitzer felger som er i nylakerete kosta meg 1100 for alle 4 synes ikke det var en dårlig pris er ikke umulig at det blir vinterdekk på disse siden jeg har 18 tom exe pegasus felger på sommer hjul
Djwik Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 ja har a fått skrudd noe i dag fått på litt radiatorer å slanger å sånn møkk og skrudd på fronten igjen har også prøve kjørt bilen litt i gata gikk forover å bakover men er nødt til å bytte olje å filter på kassa siden jeg mista et par liter når jeg starta bilen uten automat kjøler montert på men har fått den ut av garasjen så det nermer seg snart tid for eu kontroll veit jeg ikke har satt på alt pluss at jeg er nøtt til å bytte viskeroverføring igjen da den jeg kjøpte jern å metal i larvik er defekt noen har banka på den ene spindelen sånn at gjengene er ødlagt
Djwik Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Skrevet Juni 11, 2013 da har jeg fått radioen til å fungere spllern har virket hele tiden mens radio enheten har vert død men viste seg at det bare var skringen på radiomodulen som hadde gått
m520 Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Skikkelig fin farge på bilen din, misunner den fargen som bare det!! Stå på, herlig bil!
Djwik Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Skrevet Juni 13, 2013 takk for det synes også fergen er drit fin er litt synd lakken ikke er så bra tatt vare på men skal lakkere deler av bilen og få den polert opp slik at den blir fin igjen
m520 Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Okey, men det blir bra! gleder meg til å se den ferdig:-)
Djwik Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 tok å vasket bilen i fin været på søndag selv om den ikke er helt ferdig 70% av lakken er ganske bra resten må lakkes opp og hele bilen trenger en real polish men bilen skal snart til lakkering blir skatte pengene som går til dette men jeg slipper heldig vis å hel lakere bilen
Djwik Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Er det noen i tønsberg som har en navigasjon cd som virker med mk1/mk2 navigasjon som jeg kunne prøvd for å sjekke om navi virker eller om jeg må skifte navi computer Lurer faktisk på å bytte ut orginal navi å kjøpe uorginal eonon eller dynawin 16/9 navi
Djwik Skrevet Juni 28, 2013 Forfatter Skrevet Juni 28, 2013 da har jeg kjøpt meg olje filter til automatkassa på bilen skal inn på jobben på søndag å bytte olje og filter på kassa også skal bilen på eu kontroll på mandag har også bestilt M fanger foran, ny radiator og justeringspinner til facelift lampene
Djwik Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Kjørte bilen inn på jobben i dag å det gikk fint helt til jeg kom halveis inn verkstedporten å da streika bilen Fikk ikke startet den igjen etter på Prøvde og ta diagnose på bilen men fikk ikke kontakt med noe untat airbag Typisk at det skjer rett før eu kontrol
m520 Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 går starteren rundt som den skal? min skjedde det der med i vinter. jeg blei taua opp en bakke(det var glatt), også midt i ballen mens jeg blei taua stoppa bare bilen, å den nekta å starte.. bytta veivsensorene, å bilen starta med engang. Det skjer på alle e39 (520-523-528-530) Prøv det, om du sliter med å få tak i sensor å prøve med, kan du sikkert prøve med min en dag. BMWen min står i Åsgårdstrand for tia;)
Djwik Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 det oppsto et nytt problem i dag den ene panserlåsen har gått i vranglås å feste til vaieren har ryki og det er selvføleglig der hvor panser åpner vaier går inn tror at det er kam sensoern som ikke er i orden siden jeg ikke får bensin eller gnist motorn drar rundt som bare det høres helt fin ut også er fare for at jeg må ofre panseret på bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå