Toby91 Skrevet Juli 1, 2013 Skrevet Juli 1, 2013 det oppsto et nytt problem i dag den ene panserlåsen har gått i vranglås å feste til vaieren har ryki og det er selvføleglig der hvor panser åpner vaier går inn tror at det er kam sensoern som ikke er i orden siden jeg ikke får bensin eller gnist motorn drar rundt som bare det høres helt fin ut også er fare for at jeg må ofre panseret på bilen tror du når til låsene om du vraker nyrene:) billigere det enn panser:)
Djwik Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Skrevet Juli 1, 2013 har tatt ut den ene grillen kommer til låsen så vidt men jeg får ikke rikket selve låse mekanismen
Djwik Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 verksmestern på jobben fikk opp panseret på bilen i dag uten å ofre panseret prøvde å bytte kam sensoren i dag det hjalp ikke snakka med bmw og de sa at det var veivsensoren som dreiv å kødda har bestilt den så den får jeg i mårra får fremdeles ikke tatt diagnose på bilen har brukt både WOW og launch diagnose systemer eneste jeg får kontakt med er airbag får ikke kontakt med motor,girkasse,abs/asc,ews osv...
Markus bimmer Skrevet Juli 2, 2013 Skrevet Juli 2, 2013 verksmestern på jobben fikk opp panseret på bilen i dag uten å ofre panseret prøvde å bytte kam sensoren i dag det hjalp ikke snakka med bmw og de sa at det var veivsensoren som dreiv å kødda har bestilt den så den får jeg i mårra får fremdeles ikke tatt diagnose på bilen har brukt både WOW og launch diagnose systemer eneste jeg får kontakt med er airbag får ikke kontakt med motor,girkasse,abs/asc,ews osv... På E39 så er de veisensorene en kjent feil som gjør at bilen ikke start, så når du for bytta den som er en sikkelig kødden jobb grunnet ligger langt under innsuget så blir nok bilen bra igjen!
Djwik Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Skrevet Juli 2, 2013 får veiv sensor i mårra men når bilen stoppa så begynte abs og asc lampa begynte å lyse etter att den stoppa og la merke til at P R N D forsvant fra instrumentet men det står 5 4 3 2 1 tror ikke bilen hadde lyst til å gå på jobben jeg siden den valgte å streike halveis inn i porten
Djwik Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Skrevet Juli 3, 2013 fikk bytta veivsensoren i stad vet ikke om det hjalp men fikk starta bilen etter å ha fikla litt rundt med en fast nøkkel fant også ut at jordinga til styreenhetene var løs mulig at det var feilen heletiden
m520 Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 var det deg jeg møtte på skallevold for ca 1 min siden?
Djwik Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 er ikke umulig det nei hvar ute å kjørte med bilen også bor jeg der
m520 Skrevet Juli 8, 2013 Skrevet Juli 8, 2013 Det må ha vært det.. Kommer til å bli bra den her trur jeg! veldig fin bak med de lyktene;) Da bor vi ikke langt unna hverandre gitt:)
Djwik Skrevet Juli 8, 2013 Forfatter Skrevet Juli 8, 2013 ja måtte kjøre den en langtur siden jeg fant en vannlekasje som gjorde at bilen kokte tidligere i dag men trur det har gått bra funka i hvertfall fint nå men jeg må ha mer olje på kassa for den lugger når jeg kjører siden jeg bare fikk fylt 5,5L olje når jeg skal ha på 9
Djwik Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Skrevet Juli 21, 2013 da blir det en tur til spydeberg i mårra å se på skinn interiør til bilen har også fått endel deler til bilen i det siste som M fanger, shadowline nyrer, sølv ringer til instrument panelet, radiator, justerings pinner til facelift lyktene også har jeg bestilt noen flere ting fra koed i dag får å få den igjenom eu eneste som ikke har kommet er xenon tennerene til facelift lyktene bilder kommer
Djwik Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 har jeg fått bytta felgene på bilen gikk fra 16'' til 17 tom skulle egentlig ha 18 men blei så mye greier med å tilpasse e46 felgene jeg har kjøpte disse RH ac schnitzer felgene i oslo for 250 pr stk uten dekk men felgene var fine også var de ny lakka kjøpte nye dekk 235/45-17 2/8-13 noen vil sikkert si at det er for mye gummi men det har ikke noe å si for meg
m520 Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Sånne vil jeg ha også Til vinter hjul, De er fine:)
Djwik Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 er fine felger det ja er ikke umulig at bilen blir senka også har ikke helt bestemt meg enda liker kjøre komforten med orginalt understell
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå