Djwik Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2013 tror det er likt med den nederste mulig at begge er like ogsåfargen min er calypsorot met jeg synes den kler bilen veldig bra
powerfulglenn Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 blir bra det her ja! Men du har ikke et sett med frontlykter som du skal selge? må snart få bimmern min på eu
Djwik Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2013 nei har ikke noe lamper for salg nei
Djwik Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2013 har fått gjort litt med den i det sistehar bytta panserlåser,kondensor vifte, satt på sorte nyrerog montert instrument ringer i instrument panelet
Djwik Skrevet Oktober 26, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2013 det kommer det skal du setelefon lå i bilen mens jeg var på verksted så fikk ikke tatt noen i dag men kan vel få til noe i mårra Mathias Holtsdalen reagerte på dette 1
m520 Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Veldig bra med ringer! trenger instrumentene dine;)
m520 Skrevet Oktober 27, 2013 Skrevet Oktober 27, 2013 Blei bra med ny grill og Ringene:) Djwik reagerte på dette 1
Djwik Skrevet November 3, 2013 Forfatter Skrevet November 3, 2013 har en dårlig følse for at topp pakningen er gåenkjølevannet lekker ut av korken på expansjons tanken nå motoren er drifts varmden varmer dårlig i apparatetog motorn rister på tomgang når den er varm(har gjort det helt siden den ble satt i bilen)går fint når den er kaldolja er rein og finhar en liten anelse av majones i olje lokket men bilen har ikke blitt kjørt på en stundskal prøve og bytte vannpumpa og sette tilbake den gamle radiatoren og se hvordan den er da
m520 Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 Uff da, det er kjedelige greier! Får håpe det ikke er topppakning da.. :-\
Djwik Skrevet November 4, 2013 Forfatter Skrevet November 4, 2013 det håper ikke jeg hellerskal prøve og sette tilbake den gamle radiatoren og sette på orginal vannpumpe og se om den funker bedre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå