Djwik Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 samma feilen som har plaget den hele tidener en sprekk i toppen en plass + at topp-pakninga har blåstog jeg fortsatte og kjøre med bilen med tempen på max så den begynte å ryke blått under panseret for di den gikk tom for vannog jeg har verken tid,plass eller råd til å kjøpe ny motor til den nåså denne blir solgt til uka
Djwik Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Skrevet Mai 7, 2014 men utrolig nok så starter den å går som alt skulle være i orden
Djwik Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Skrevet Mai 26, 2014 etter som responsen er dårlig på bilen så vurderer jeg og bytte motor på bilen igjen for og få bilen bruk barjeg har topp å slik liggende men etter som motorn i bilen har gått veldig varm så kan jeg tenke meg gjengene til topp boltene kommer til å ryke så om noen har m52b25 med automat kasse som er i godstand så skrik ut
Mr Mykland Skrevet Mai 27, 2014 Skrevet Mai 27, 2014 Har en i Kristiansand, men er godt en gjenge i blokk så har satt inn en ny, men er manuell hyl ut visst du skulle finne ut at du skal ha den
Mr Mykland Skrevet Mai 27, 2014 Skrevet Mai 27, 2014 Okei, håper du legger ut bilder av bilen visst du skulle få den til å svive igjen
Djwik Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Skrevet Mai 27, 2014 Denne kommer sterkere tilbake For jeg synes den fortjener å være på veien igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå