wwwstianno Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 hei, har en m50b25 som jeg mistenker toppakning har tatt kvelden. motor har fryst i vinter den starter å går som vanelig nå som den har tina men nar jeg har lufta den og starter den så bobler det i tanken og hvis jeg har på lokket til radiatoren å kjører meg en liten tur så blir motor veldig varm og trykk i slangene men blir ikke varmt i varme apperatet. er det toppakning eller kan det være noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Du er heldig hvis det bare er topp/toppakninpakning. Med frostskade så har du antagelig et større problem. Usikker på hva som sprekker først jeg men topp er et alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 8, 2013 Share Skrevet Februar 8, 2013 Du har sikkert snurra motor mens vannet var frossent. Bytt vannpumpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wwwstianno Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 det jeg har prøvd på nå er bytte vanpumpe, temostat, magnetventiler, radiator. den blir ikke like fort varm men bobler ikke i tanken lenger. men blir trykk i slangene og hvis jeg tar av den vannslangen til retur på varme apperate så er det litt blås det på retur siden mener jeg. den blåser heller ikke varme i varmeapperatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 Hvis du får trykk i slangene før motoren koker(varm) så kan det komme fra kun en plass. Forbrenningen Dvs du har lekkasje toppakning eller sprekk i topp/sylindervegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wwwstianno Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 har finne ut av det nå det var toppakningen som var gåend så nå er toppen til sliping, så nå gjenstår det bare å finne en toppakning helst i dag. hvis noen har en liggenes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wwwstianno Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wwwstianno Skrevet Februar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2013 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Februar 13, 2013 Share Skrevet Februar 13, 2013 http://www.schmiedmann.no/5_serie/E34/r ... s-sett.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå