Chris2pher Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Har en e34 92 modell som motoren er byttet i, tror det er en m50b25 motor son står i men det eneste jeg vet er att det er vanos på den. Saken er det att jeg klarte å knekke noen av toppdeksel boltene når jeg skrudde de opp, bolten jeg trenger er M7 på enesiden og M6på andre siden, mutteren på midten Er 10mm og hele skruen er 30 mm lang, er de noen som vet hvor jeg kan få tak i nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornar-a Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 kjøpe av en BMW forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Jeg har, men problemet er vel prisen kontra å gidde å sende. Kjøp av nærmeste verksted som bjornar-a sier, de skaffer alt du trenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Har vert i kontakt med jæger på kokstad, det eneste de var i stand til var å kjøpe feile bolter for 500 kr og nekte å refundere de... For deretter å ikke klare å bestille nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Howrd Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Mener man har returrett/angrerett på alt man kjøper... Men uansett, er det denne bolten? : Da har den dette delenummeret: 11121718856 Og koster 52,5,- på www.koed.no sikkert noen små kroner i frakt da, og muligens en eller to uker ventetid på levering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jevnakers Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 biltema har masse skruer, bare pass på å få kjøpt i rustfritt, og riktig størrelse, der koster det nesten ingenting heller. og dem er bra, resturerte en motorsykkel en gang med kun skruer derfra, fungerer fortsatt på 3. året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2013 Ja Howrd det er det! De fleste produsenter sluttet å produsere M7 for 20 år siden, så biltema har nok ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå